• Al meerdere keren de beurs bezocht. Voorlaatste keer was een aantal jaren terug. Dat is voor nu de vergelijking met de beurs dit jaar.
    Erg weinig 'interactie' dit keer in 2019.
    Eerder werd er meer ingestoken op mogelijke hobby's, neem bv pottenbakken.
    Het is nu meer directe verkoop.

    Ook lijkt de beurs kleiner dan die in voorgaande jaren.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    te veel op directe verkoop gericht.

    Door joszwa op 23 september 2019 Reageer

  • Wanneer krijgt Olga eens haar broodnodige aandacht en complimenten voor haar eeuwenlange verschijning op TV voor haar Nederland in beweging? Zó verdiend!

    Sterke punten
    Zo lang succes!

    Zwakke punten
    Geen

    Door Trudi Bos op 5 september 2019 Reageer

  • I have ordered a wheelchair on 13-06-2019 and after 4 to 5 days i didnt get the package , i contacted both the POSTNL and SHOP4U2 to know the status of the package .I didnt get any proper response hence i canceled the order . Its been more than a month i didnt get my refund , SHOP4U2 not responding to my calls or emails.

    Door Yogini op 20 juli 2019 Reageer (1 reactie)

  • Erg goede ervaring gehad bij Mobivit te Assen door de sympathieke hulp van adviseur Rogier.
    Hartelijk welkom en erg goede uitleg voor een op maat gemaakte sta op stoel voor mijn vrouw.
    Inmiddels heeft ze er al een tijd erg veel plezier en vooral gemak van.
    Als ik voor mij zelf ooit eens 1 nodig heb dan zal ik zeker hier weer naar toe gaan.

    Sterke punten
    Goed en deskundig advies.
    Ruime keus
    Goede gratis aflevering

    Door Gerard Raad op 11 april 2019 Reageer

  • Mijn moeder is dement geworden en daarom opgenomen in een verpleeghuis. Anbo is zogenaamd goed voor ouderen, Echt niet, Men houdt gewoon aan dat het lidmaatschap een maand vooraf het nieuwe abonnemnts jaar moet worden opgezegd. Als familie weet je dit dus niet. Dus dement in verpleeghuis zit je er nog een jaar aan vast

    Door Ruud op 9 april 2019 Reageer

  • Zeer goed geholpen met een product dat ik nergens anders kon krijgen. Dachten goed mee.

    Door van Kesteren op 31 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Laatst een bedpapagaai gekocht. Deze was snel geleverd en goed telefonisch advies gekregen.

    Sterke punten
    advies

    Zwakke punten
    geen

    Door De Leeuw op 27 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • De Anbo heeft mij zeer slecht behandeld. In 2015 mijn lidmaatschap opgezegd en ze willen nog steeds ledenbijdrage ontvangen. Slechte communicatie. Direct contact is onmogelijk, als er werkelijk wat te vragen valt.
    Mijn TIP > Wordt NOOIT lid van de Anbo, dat heeft alleen maar nadelen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie en helderheid is hier super slecht, bij de Anbo

    Door Henk Bruins op 8 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.